Dit is de weg naar geluk en er is geen weg terug!

28 augustus 2021 - Alto Paraíso de Goiás, Brazilië

48EF0D31-122A-4FED-B019-BF5DB26B8B24

Heel mijn leven heb ik me al anders dan andere gevoeld, vaak op een negatieve manier. Ik heb me altijd onbegrepen gevoeld en ik ben me er zelf ook van bewust dat er af en toe geen pijl op me te trekken was, zeg maar gerust continue. Vervolgens begin ik daarbij anderhalf jaar geleden "complottheorien" te verspreiden, waardoor ik vrijwel al mijn geloofwaardigheid bij veel van de mensen nog meer verloor en dan krijg ik ook nog eens mijn spirituele ontwakening nu bijna 9 maanden geleden. Ja....Leg dat maar eens uit...Terugdenkend aan de periode rond mijn spirituele ontwakening is het achteraf niet raar dat ik binnen 3 dagen besloot zo snel mogelijk mijn huis te verkopen en naar de andere kant van de wereld te vertrekken. Al besefte ik rond dat moment niet eens echt heel goed waarom ik deze keuze maakte, het was puur op gevoel. Spirituele ontwakening......Of spirituele verwarring? Het klinkt allemaal heel mooi maar vanaf de aller eerste seconde is het een en al verwarring en duidelijkheid door elkaar heen. De verwarring door overvloed aan informatie die er als het ware 48 uur lang uit het universum 'gedownload' word. Verwarring omdat deze informatie veel te veel lijkt om te kunnen verwerken maar ook verwarring simpelweg door wat er gebeurd. Juist bij mij, met mijn logische kijk op het leven, mijn nuchtere benadering van het leven en vooral de afkeer tegen het te zweverig gedoe in het leven.Verwarring heeft me uiteraard op dat moment niet verder geholpen maar de duidelijkheid die ik tegelijkertijd kreeg heeft me vanaf die zelfde eerste seconde voor mijn leven lang veranderd. En dan bedoel ik de duidelijkheid dat het gat tussen mij en de mensen om me heen nog veel groter was geworden , dat dit onmogelijk uit te leggen viel en dat zo ongeveer iedereen om me heen me als gek zou verklaren. Er was geen weg meer terug, zelfs niet als ik het zou willen.

58563459-2AE6-4D6C-8A54-52F344E68C05 C466391F-A5F3-4FFC-90F0-C02379E47E0C247E4F94-8361-4251-B344-E3B3B9A6F645

En daar komt het punt, want hoeveel mensen zouden nu niet zeggen, ach, je maakt je toch niet druk om wat andere van je vinden. Wat een mooie gedachte he, als dat echt zo zou zijn. Dat je door het leven kan gaan zonder de verwachtingen van een ander, zonder de mening van een ander en dat we elke keuze in ons leven alleen maar hoeven af te stemmen op ons eigen gevoel? Kijk eens om je heen en wie leid zo een leven? De kans is vrijwel 100% dat je niemand weet op te noemen. Iedereen is wel beinvloed op een of andere manier door ten minste 1 persoon in het leven en vaak nog door veel meer personen. Zelfs door mensen die we nooit meer zien maar jaren geleden hebben toegevoegd ergens op social media kunnen we nog een bepaalde invloed voelen om onszelf te moeten bewijzen, of wat te bedenken van een ex van jaren geleden....als je er over nadenkt is het allemaal te gek voor woorden maar voor vele is dit eenmaal de wereld waarin we leven.

Die overtuiging van wat er met me gebeurde, dat ik nooit meer terug kon naar waar ik zojuist nog in het leven stond. Uit te leggen valt dit na 9 maanden nog steeds niet. Het is geen geloof, voor mij bestaat spiritualiteit en door deze weg te volgen staat er groter leven op me te wachten dat ik ooit had kunnen bedenken. Hoe dan? Ik had toen nog geen idee. 9 Maanden later is dit en nog veel meer allemaal al veel duidelijker geworden. De lijst is met positieve veranderingen is werkelijk waar eindeloos.

Bij het opschrijven van al deze positieve veranderingen besefte ik dat voor mij het moment was aangebroken om er voor mensen te kunnen zijn die ook op een bepaalde moment vast in het leven zitten, juist nu met de totale switch die de wereld aan het maken is. Soms is het lastig voor mensen om nog ergens houvast aan te kunnen hebben en denken aan het spirituele schrikt direct al af.  Spiritualiteit word vaak direct al gekoppeld aan zweverigheid en het woord werkt nou eenmaal erg afschrikwekkend door de zweverige wolk die er boven hangt.

11CBB9A646-EE41-46BB-8613-05B78A6C83C6

Dat ik mijn spirituele ontwakening heb gehad betekend niet dat ik mijn gevoel voor humor ben verloren, geen zelfspot meer heb of dat ik alles opeens heel serieus aan het nemen ben. Maar belangrijker nog, ik ben nog steeds een nuchter persoon, nu letterlijk en figuurlijk btw. Ik ben nog steeds heel 'down to earth' en ik geloof nog steeds pas iets wanneer ik het op een of andere manier tastbaar heb kunnen maken.

DUS......Mij zul je niet horen praten over het communiceren met engeltjes, met andere entiteiten en je zult mij niet horen zweven door het leven. Met alle respect voor iedereen die dat wel doet.

In deze blog deel ik mijn meest positieve veranderingen dankzij acties die ik heb ondernomen die je kunt koppelen aan het spirituele. Anderzijds zijn veel van deze veranderingen ook al wetenschappelijk aangetoond zoals het leven op hartfrequentie, dat ons hart eerder informatie ontvangt dan ons breid. Maar b

20E38217-3577-40B1-8617-950808676C18

elangrijker nog, die informatie die ons hart ontvangt bevatten niet de verwarrende gedachte die ons brein er wel tussen door verwerkt. Met alle angsten en beperkende gedachte van dien.

Maar hoe leer je op hartfrequentie leven? Moet je dan spiritueel worden? Nee, ik ben van mening van niet. Ik ben van mening dat zodra je dit begint te doen, dat je dat vanzelf spiritueel groeit en gaat beseffen dat er veel meer mogelijk is dat leven volgens ons beperkende brein die vooral gebaseerd is op angst. Maar het is wel een feit dat wanneer je spiritueel bent, hier een ontzettende duidelijkheid in zit en beseft dat er werkelijk no 'NO WAY BACK' meer is.

Ben je nou benieuwd wat mijn grootste veranderingen tot nu toe in 9 maanden zijn en wil je graag weten hoe ik deze rust en duidelijkheid in mijn leven gecreerd heb? Weet je ook iemand die vast zit maar te nuchter in het leven staat hieraan toe te geven? of wil je gewoon leuke met humor geschreven content lezen die ook nog gigantisch van waarden kan zijn op de rest van je leven? Stuur het dan door, geef het een like en ook een comment zou ik ook heel leuk vinden en help mij om het bereik van deze content groter kan maken zodat het van waarde kan zijn voor meer mensen. Ik weet dat deze informatie niet van waarde is voor iedereen en dat hoeft ook absoluut niet. Maar deze manier van content schrijven bereikt een ander publiek dan de meeste spirituele content die er gedeeld word. Uiteindelijk draait daar alles om, er voor elkaar zijn en elkaar helpen waar nodig zodat we persoonlijk allemaal onze eigen weg naar geluk vinden.

Be safe and take care!❤️

Roysnewlife